Kiligt.

Fii. Trööött. Oh my. Jag hostar halv ihjäl mig på nätterna vilket resulterar i trötthet. Seghet. Trött.
Bibblan på morgonen. Skulle lösa lite idiotiska uppgifter åt en idiotisk lärare i en idiotisk kurs.
Därefter var det föreläsning. Den gav jag en och en halv timme. Sen gick jag hem.

Inget kort har dykt upp på lådan än. Mitt godis-sug är stort. Men utan pengar får man hållas. Thats the way it is. Är sugen på ett par snygga högklackade dojor också. Ett par snygga. Klumpiga. Med spännen. Remmar. Blixtlås. Till sommaren. Med jeans, eller tights. Eller shorts. Eller redan på lördag? Det vore fint.
Suget är inte samma som mitt godis-sug. Men det finns där..


Typ som dessa. Perfekt. Älskar kilklack. Mer min grej när det kommer till klackar.  Spännen. Och dragkedja. Dyra bara... Saftigt dyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0