I love it.

Idag har jag åstadkommit en hel del på lägenhetsfronten.
Trots min sjuka arma hals har jag storstädat.
Och det med dess like. Jag har till och med rensat avloppen i badrummet, seriööst det äckligaste jag någonsin gjort! Och rensat garderoben. Skurat. Dammat. Donat. Tvättat. Jag har dessutom tvättat mitt duschdrapperi och badrumsmatta. Det kallar i alla fall jag storstädning! Johanna har gjort mig sällskap under dagen också.
Hon lagade även till godaste nyttigaste middagen åt oss, då jag fortfarande inte kan handla då slarvpottan tappa bort kortet.
Förutom det har jag även betalt räkningar. Betalat skulder. Och lagt undan sparpengar. Fick ju hela 9 000 i lön. Saftigt. Så la undan en fet slant så jag klarar mig under våren/början av sommaren då kontot brukar eka tomt.

Idag var med andra ord en stor fixar dag.
Halsen är bättre. Har dessutom hällt i mig litervirs med te under kvällen vilket kommer resultera i att jag kommer kissa flera liter i natt. Men min hals blev i alla fall glad.
Känns som en ny start idag. En ny start på en ny epok. Jag kallar epoken "I längtan till våren". Det ska bli en bra epok i mitt liv. Jag känner det på mig. Älskar när man får en ny kick och massa ny energi!

God natt babes.
Ser fram emot den enorma lyxen att sova i rena lakan.
I just love it.

Kiss 'n hug!
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0