Hug.

Jaha. Så sitter jag här på sängkanten. Dramatisk dag. För mycket drama för min del. Har dock varit sängaliggandes hela dagen förutom ett besök hos grannen där jag låg i hans säng och snacka skit.
Dramat är löst och gissa om jag är glad för det! Magknip av sådana saker. Töntig bästis kärlek är namnet.

Imorgon är det full rulle. Kursstart. Ska bli intressant. Ska försöka hinna och köpa lite nya pennor, block, pärmar osv. Måste hålla mer ordning. Mer ordning är nummer ett på listan över nyårslöften.
Är sluta röka nummer två? Tanken att sluta har aldrig slagit mig sen jag börja. Eller, klart den har. Men suget att sluta har aldrig funnits där. Nu helt plöstligt känns det som att man kanske borde? Jag tycker det börjar bli äckligt. Luktar illa. Är dyrt. Och är faktiskt inte ens sugen ibland när jag röker. Borde ta tillfälle i akt och försöka sluta när jag känner såhär. Kruxet är bara att jag känner så här i fem minuter, sen ändrar jag mig och tänker "varför ska jag sluta? jag gillar att röka!".
Borde kanske ha mer "sluta-röka-attityd" innan jag ger mig in i spelet. För jag är ju en sån som ger mig fan på saker när jag väl bestämt mig, så borde nog därför va lite mer övertygad så jag inte ger upp och känner mig dålig för att jag inte klara det.

Och nej tack inga hetsiga kommantarer om hur äckligt/farligt/onödigt/dyrt det är att röka. Jag vet allt detta. Ni som röker vet vad jag menar när jag säger att man ibland bara vill vara rökare, gillar att röka.

Nu ska jag sova.
Sa jag att jag sydde in mina baggy jeans så de blev tajta från knät och ner? Dvs morotsmodell alá Hug-modell från Acne? Det gjorde jag. Och gissa om det blev bra. Mina nya favoriter. Helt klart. Så mycket Stina över den looken.

Gonatt people.

Puss från Koskijev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0