Heyheeyheeey!

Äh, fan va dåligt av mig att inte uppdatera.
Farit och flängt, överallt, everywhere 'n nowhere, hit och dit.
Fullt ös medvetslös.
Och det verkar aldrig ta slut?
Veckorna har flytit på. Först massa plugg, tenta som gick åt helvete, jobb, jobb jobb, en och annan öl, mera jobb, jobb, jobb, julafton hos alla familjerna, tillbaka för mer jobb, jobb, jobb, oslo för nya året, hem till pappa och lillasyster 18 år, och nu tillbaka i borås.
Jag är fattig som en kyrkråtta. På riktigt.  Jag har aldrig varit så fattig. Neverever.
Men nu har jag i alla fall lite mat i kylen. Och även en halv platta öl. Så jag ska nog reda mig.
Jag har tuusen grejer att plugga mä. Hörde ni 1 arbete, 2 redovisningar och 1tenta inom loppet av 9 dagar. Hjälp, jag mår illa.
Åååångest.

Hoppas ni har det bra.
Ni finna i mina tankar.
Speciellt du. Daaamn you.

Pöss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0