Det svänger så det gungar.

Dagen börjas med tenta. Efter jag legat och vridit mig i sängen, nästintill sömnlös. Vafan. Natten innan tenta?! Kom igen John Blund, bättre kan du.
Eller kanske grannarna kan försöka att inte slå så hårt i korridorsdörren (som står 3 cm utanför min ytterdörr!).. Kanske bara lite? Snällarå!
Tentan gick i varjefall hyffsat. Om man är klar på 15 min och resterande av klassen även dom reser sig för att gå precis på sekunden klockan har slagit tiden då man får lämna salen så antar jag att det är goda teckan.

Efter tenta slog Stina på stort och duschade OCH tog på sig platåskor. Det e inte var dag. Sushi i magen. Massa väskletande åt Fjällen, som väntat föll pladask för den dyraste, men snyggaste, Guess väskan. Lite kaffe och smyckesköp på Gina och Koskijev är nöjd med dagen utanför dörren.

Hem till Fjälla. Sova lite. Chilla lite. Kebab på det. Lite Let's dance. Och sånt som hör till. Vi dumpade herr ölen ikväll och hans crew på Vimmel. Blondinbella i Lets's dance lockade mer. Ledsen grabbar, en annan kväll.

Förutom att vi var Sveriges lataste tjejor som andats på denna jord ikväll har vi även (försökt) lösa ekonomi problem (läs: försökt lösa vilken bank vi ska råna för att kunna pröjsa en 5 rums lägenhet i Jönköping plus hyran i Boårs under/vår sommarn?!) lärt oss ett nytt sätt att använda tv dosan på, sågat juryn i Let's dance, hyllat Kitty och spytt på Blondinbella.

En fin kväll. Gick hem och la mig för att utforska nya, omtalade serien The City.
Har ju förvandlats till en 90210 tjej, men detta är bra. Bättre än The Hills. I like it.

.. Okej, jag erkänner! Jag är fast. Beroende. Vill ha mer...

Sov gott hörrni.
Det ska jag.

/S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0