Utkast: Idag kunne ...

Idag kunne man ju tro att förylningen lagt sig. Att snoret inte snorar like mycket.
Eller åtminstone att halsontet var bättre. Pyttsan. Halsen bedävar nästan med sin smärta.
Och slemmet och dess bollar ska vi inte ens prata om.

Lön idag. Som jag måste spara. Lika fattig trots att lönen kommit.
Känns mindre bra.
Vad som känns bra är att om 7 dagar åker jag hem för att sätta mig i bilen påväg till Arlanda, påväg mot Egypten, Hurghada.

Loveli.
Sol. Bad. Kall öl på stranden. Solglajor. Hatt. Utsikt över havet.
Åhhh! FÖRSTÅ VAD UNDERBART!

Påtal om det, solglajor måste jag köpa idag.
Och handla mat.
Mittt mission for today.

Nu: skola.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0