Today.

Hejhopp-pillisnopp!
Seg början på dagen. Men hoppa i kläderna och gick en redig kors&tvärs runda på stan med Becks.
Hittade bland annat solglajor, mission completed! Och även ett armband. Men framförallt "bildhandskar" i skinn. Som jag klippt av fingrarna på! Så jedrans snyggt.
Letat ihjäl mig efter sånna. Med korta fingrar, utan resultat, i flera år!
Och nu äntligen kom jag fram till att: "nähe, då får jag väl klippa av fingrarna då!". Kort sagt.

Dessa ska invigas med nya skorna. Svart trasiga slitna jeans och mitt lakan till tubtopp som ja sydde.
Kan bli snyggt. Invigningen sker på lördag. Då jag ska supa skallen av mig. Förkyld eller inte. Nu är det slut med att vara sjukt. På lördag låtsas jag som sjukan är bortblåst och skålar med öl.

Efter stan gick jag till Ica och inhandlade kvällens middag. Gick hem till Fjällen som jobbade, diskade hennes störsa berg med disk samt la alla kläder i en hög. Tillagade godaste gotte middan, kyckling-gryta (massa massa massa vitlök!) klyftpotatis och vitlöksbröd. Kommer stinka vitlök i en vecka. Men smaskens var det!

Fjällen kom hem och jublade. Vi åt maten. Becks kom. Och vi (jag och Becks, Fjällen pysslade med annat såsom sov, msn med mera) såg filmen Australia. Sett den?! Grymt bra. Den är som 6 semlor på en dag. Mustig men jävligt god. Det är fan 5 filmer i en film. Med sötaste pojken jag någonsin sett. Jag grät floder över den där lilla pojken. Ville bara få med han hem. Becks va mer intresserad av skitiga karlar! Långa, muskulösa, skitiga karlar med skägg.
Vi var nöjda.
3 timmars lång film och jag är nu innanför dörren.

Min dag har varit underbar med underbara.

Mars i säng nu för min del.
Sov gott.

S. Koskijev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0