The stray boys.

Bravaderna forsade på lördagskvisten. Det slutade med att jag och Beccs festade till det med pojkarna. Då Beccs blev sömnig och somnade i sängen min så gick jag och pojkarna själva ut och gjorde stan osäker. Det var ett förjäfla dåligt val av krog av oss. Men kul ändå!
Däremot vaknade jag och Becca efter tre (3!!) timmar sömn fortfarande fulla och jävliga. Hela dagen igår gick till att återställa kroppen till det normala. Jag ska aldrig mer dricka. Okej, i Köpenhamn på fredag... Men sen nevereverinmylife.

Gårdagen gick alltså till att sova, hänga i soffan med Eric och glo på Beck. Idag ska jag få betydligt mer gjort. Jag ska iväg till skolan här, därefter ska jag till Maxi och storhandla. Hem och diska och städa. Sedan plugga, det vill säga göra idiotiska uppgifter till en idiotisk lärare i en idiotisk kurs.

Ha en underbar dag.
Vilket fint väder vi har. Det gillas!

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0