That's the way, aha aha, i like it!

Go kväll allesammans.
Påtal om Go kväll. Kristian Luuk ska visst ta över På Spåret. Kan bli grymt tror jag.
Känns som rätt person på rätt plats.
En liten fräsch influens i det århundrade programet.
Nu är ju bara frågan om vem sjutton som ska ta över som dommare efter Björn.
Kan bli svårt?! Finns det ens någon i den här världen som är lika smart som han.
Bara undrar?



Kristian Luuk, aktuell som På Spårets nya programledare.
Bild!




Idag har jag sprungit ärenden. Sen döda jag lite tid på jobbet och blev medbjuden på sushi.
Tackar vi för.
Bangar aldrig sushi. Neverever.
Solning med Becks. Hem till mig och dolade lite presentation som ska framföras på måndag.
Köpte tacos. Fjällen kom. Åt tacos. Såg Let's Dance. Inga konstigheter. En vanlig fredag.
Imorn vankas det jobb. Efter tha work är det raka vägen hem. Och då jävlar anamma ska det festas till. Ordentligt.
Nu skiter jag helt i min täppta nos. Eller snoriga hals. Nu ska det drickas öl. Och vin! I mängder.
Pojkgänget sällskapar med mig Fjällen och Becks. Kommer bli grymt.
Kläderna ligger till och med framme och väntar på mig.
Känns så lyxigt att bestämt dagen innan vad man ska ha på sig. Slipper man kläd-panik också.
Trasiga svarta jeans, nya tubtopliknande toppen som jag sydde av ett lakan, "bilförar handskar" och pjuxs.
Like it, aha aha, like it.

Sleppie time nu.
Puss.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0