Partners in crime!

Plugget har pluggats klart.
(Ahja, nästan i varje fall.)
Jag och Jojsie satte på ett kol och det blev himla bra.
Vi fuskade lite, javisst! Men vadå, det är ju inte vägen till resultatet, utan resultatet i sig som räknas. Försöker jag inbilla mig.
Stökat lite i lägenheten också. Och sen tpå min Tito. Det blir en Tito. Eller Titio om det blir en tik.
Jag gillart! Men jag blir inte med hund än på länge. Tyvärr.

Jag har testat kläder inför imorgon.
Alla hjärtans dag imorgon. Alla pars dag. Så vad gör man om man är dö singel? Jo, man slår klackarna i taket, super sig redlös, ramlar på dansgolvet och raggar bland alla singlar på XoY.
Som upplagt för en sådan kväll, på alla hjärtans dag och allt.
Banne mig, det ska jag göra. Jag och Becca. Partners in crime!

Men nu ska jag sova.
Drömma lite om Tito.
Ignorera mina andra tankar som vanligt kryper sig på nattetid som resulterar i att jag drömmer om det jag tänkt.
Börjar bli en vana. En ful ovana. Som krossar mitt hjärta lite till varje morgon jag vaknar och inser, att det faktiskt bara var en dröm, i natt igen.

Så, Sov gott!
Fäsiken vad jag längtat efter min säng!
Finns ingen bättre.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0