LOVE!

Jag får inte luft.
Dels för att jag är täppt som cement i näsborrarna.
Men också för att the Kooks är bokade till Peace and Love! Gha!
Pete Doherty är som beant redan bokad, turné för sitt solo album som släpps i mars (Eller maj? För jävla grym platta, lyssna!) Min kärlek till Pete är evig och äkta, medan The Kooks är mer som en kittlande förälskelse.
Förutom dessa pojkar kommer då även Håkan, Thåström, Timbantu, Mötley crüe med flera.
Oj oj oj. Håren reser sig på armarna. Jag får gåshud. Jag MÅSTE på Peace and Love!

Åhhhh. Liten del av mig dör.


Pete darling.


Kommentarer
Postat av: Helena

man måste verkligen dit.

2009-02-23 @ 16:52:02
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0