Igår.

Ah juste.
Jag va ute igår.
Först var det jeansprovarkväll på jobbet. Det vill säga, vi testar massa jeans.
Snackar modeller inför nya säsongen. Lite säljsnack. Trivs i varandras sällskap.
Efter det gick jag till Fjällen där det snabbt samlades lite folk.
Med pencillin i kropp och blod var tanken, max en cider och en öl.
Men stämningen drog med mig. Det bjöds på rosé, vodka med redbull.
Jag var igång.

Det dansades hej vilt på XoY.
Musiken var, för en gångs skull på en torsdag, helt fuckin lovely.
Det blandades med massa gamla klassiker downstairs. Pulsen gick i tvåhundra och svetten lackade.
Hamnade med ett för jävla skönt killgäng. Helt otroligt roliga att dansa med. En av killarna var grymmast på att dansa. Shit, vilken kroppskontroll.
Upstairs var det istället Håkan, The Sounds and you name it. Stod nog och studsa som en studsboll hela tiden.

Thanks partners in crime.





I söndags. Efter alkoholångorna lagt sig. Var jag som bekant väldigt aktiv.
Det hade jag tänkt vara idag med.
Mitt mål är diska, plocka, dammsuga, börja tvätta och senare köpa mat.

Hörs senare.
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0