Hej!

Hej hopp!
Idag gick det i ett.
Fick energi, från ingenstans, flumma ihjäl mig på lektionen.
Efter det till stan. Fick med mig ett par as niciga skor. Inte så mycket till världen bara av att titta på dom.
Men på foten? Åh. As kalas. Från Dinsko.
Sa hej hej på jobbet.
Glömde bort mitt mission solglajor och mat.
Trallade hemåt. Sydde en tubtop liknande topp. Av ett gammalt lakan. Som hittat! Matchar de med trasiga svarta jeans och nya klackarna.
Sen plingade det till i mobilen. Öl och fotboll på Harryns undrade Linus. Jag och Jojsie e sällan sena att banga.
Ner till Harrys.
Lite snack, två öl, sen hem.


Yes. Min dag i stora drag.
Hoppas det är bra med er underbaringar.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det vet du att vi ska ;) Den här gången utan två bitska tjejer mellan oss, haha.

2009-02-26 @ 10:10:39
URL: http://idaniiilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0