Frääda.

Mys mys mys mys fredag har det varit idag.
Jag checkade hela listan med städ, tvätt, disk, mat med mera, congrats till mig.
Sen kom bästa Johanna med hennes kille Frozz i släptåg, och sen även Fjällen.
Tacos hade jag lagat till.
Vi mumsade.
Spelade pictionary. Jag och Frozz på lag. Det gick sådär.
Vår kommunikation var sådär.
Johanna och Fjällen ägde dock.
Fast bäst kommunkation under spelets gång hade nog jag och Johanna, som inte ens var på samma lag.
Synd.

Flamsigt och udnerbart.
Nu är det tomt här hos mig igen.
Disken är diskad.
Tvätten torkar.

Sängen kallar snart.
Jobb imorn.

Tack för en mysig kväll.
Ni e bäst!

Puss, sov gott.
S. Koskijev

Kommentarer
Postat av: jojsie

du är lovlie. ovant att se att du kallar mig johanna dock:P



Ps. nästa gång ska vi spöa doooom =)

2009-02-21 @ 13:50:07
Postat av: Stina



Jojsie: Du e min Jojsie, alltid Jojsie.

Nästa gång ska vi ge dom en ordentlig omgång! Helt klart.

<3

2009-02-21 @ 17:31:45
URL: http://stinakoskijev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0