...

Hej hopp galopp ute i stugorna.
Tanden värker. Inget nytt där inte. Däremot har det blivit irreterat i samma tand på motsatt sida. Och halsen gör ont.
Vafan blir det? E jag nån jävla livs levande sjudom eller? Kan nästan tro det.
Idag har jag inte gjort ett skit. Inte ett smack. Glott på dålig tv. Surfat runt på bloggar. Sovit. Knaprat alvedon.
Typ inte mycket mer än så.
Imorgon är det dock skola. Första skoldagen sen jag vet inte när.
Ska bli skönt att komma upp. Även om jag inte kommer vara mitt piggaste jag.

Kollar på läskig film på trean nu. Den  där "När lammen tystnar", fast typ andra filmen, eller nåt sånt. Röd drake.
Ska väl glo lite på den.

Va bara det jag ville.


S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0