Back in the old days..

Innan läggdags.
En bild.



Nostalgi.
Sommaren jag skulle fylla 17 år.
Pappa och syster hade släppt av mig i Karlstad påvägen hem från Halmstad.
Jag hade samma dag bränt upp ansiktet så det var rött som en tomat och sved så jag grät.
Mötte upp Fia och Johanna. Har ett svagt minne av att Johanna också hade vart på resande fot? Minns dock inte vart eller hur. Men där var vi. EN trio.  I Karlstad. En varm sommarnatt.
Vi söp oss redlösa som bara 16 åringar kan göra.
Ej i bild är mina gula nya jeans och Fia som håller i högsta klackarna i handen.
Det här är tider. Och till sommaren är det 4 år sedan. FYRA ÅR SEDAN!
Omagad.

- Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0