NEVER AGAIN...

Igår flyttade jag.
Aldrig mer Borås.
Konstigt nog kände jag bara en fet, stor lättnad.
Så skönt att bli av med det.
Allt gick smidigt som smör.
Eric va snäll och bärde lite möbler.
Super tack till dig hjärtat.

Allt gick som smör.
Förutom kinesfaanskapet.
Hon som ska flytta in i min lägenhet.
Hon köpte massa grejer av mig.
Och började pruta (igen! hon har gjort det 75 ggr tidigare).
Till saken hör att jag fan skänker bort grejerna till henne.
Dessutom är hon kass på engelska.
Och började dessutom inspektera hela lägenheten.
Vilket INTE är hennes jobb, utan hyresvärden, som också var där.
Det slutade med jordens jävla tjaffs. Jävla människa!

Men nu är det över.
Känns konstigt att flytta in i mitt flickrum.
Inte bott här ordentligt på nästan 4 år.
Och inte alls på 3.
Men jag hoppas att jag inom en snar framtid kommer ha en lägenhet att flytta in i.
I Karlstad.
För där har jag fått jobb! Ska jobba min första dag imorgon.
På JC.
En extra anställning, men jag hoppas att det blir mer än så i framtiden.
Och att jag kanska med lite andra jobb kan skrapa ihop till en hyra.

Det går bra nu.
Åh, jag älskar mitt liv.



Sofia Hjärpe Johansson - du är saknad.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0