LOVE LIFE

OH lord.
Det händer så mycket i mitt liv.
LOVE IT!

Göteborg i helgen var underunderbart.
Kvalitetshäng med Sophie.
Utgången som slår allt.
Läs: Jag raggade upp kille med pojkvän.
(Han var bisexuell - men ändå?!)
Det händer bara mig.

Det var Liseberg med syrran och Putte.
Det var två jobb-intervjuer.
Det ena är ovisst, kanske hoppar på tåget.
Det andra väntar jag samtal på.

Nu är jag i Karlstad.
Sökt jobb.
Och fikat. Det är fikornas vecka i veckan.
Tre igår. Två idag. En imorgon.
Åh vad jag älskar mitt liv.
Åh vad jag älskar folk i min omgivning.

Hade fika med lovely Vicky idag.
För härlig tjej! Vi har ett vad slagning.
Som ska pågå i två månader.
Jag jobbar numera under hemlig identitet.
Utvärderingen väntas om två månader!




Jösse.
Imorn blir det jobbsök.
Sedan fika och sedan hoppar jag på tåget till Degerfors.
Torsdag morgon väntas jag åka till Borås.
Ska flytta ur min lägenhet. Äntligen!

Busyliving, carelessliving.
Love life, love this.
/S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0