DAGEN SOM GÅTT..

Dagen har gått till fixning.
Och sovning.
Jag har inte vart helt hundra i kroppen idag.
Helt slö.
Fick en huvudvärksattack utan dess like.

Ett par timmars sömn satt fint.

Har precis haft besök av söt-Daniel.
Och hans flickvän Jessika.
Som tydligen flyttat in i min korridor.
Världen är allt bra liten.
Daniel däremot har köpt lägenhet i Örebro.
Så en visit i Öret snart är ett måste.

På lördag åker jag till Göteborg.
För att hälsa på Sophie.
Hoppas på att Hellen och Beckis kommer med.
På måndag är det alltså intervju.
Och sen drar jag till Karlstad.
Ska söka lite jobb tänkte jag.

Nu längtar min kropp till sängen.
Är helt slut.
Imorgon ska jag packa.
Packa och packa lite mer.
Städa, tvätta.
Och försöka hinna med ett besök på JC.



GodNatt.
S.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0