2.

Första dagen på jobbet.
Den var fin. Var craxy mycket att göra.
Jag sålde bra. Gjorde min insats.
Finns inget att klaga på.
Men, det finns alltid men.
Men vad jag saknar er i Booooråååås!
Ingen arbetsplats är som eran. Inga arbetskamrater finns som ni.
Ni är bäst bäst bäst. Och jag kommer älska er tills jag dör.


Frågan jag ställer mig ikväll är:
Är JC rätt för mig?
Är ens butik rätt för mig?
Tro nu inte att det inte gick bra.
Det gick bra. Mycket bra till och med.
Men, jag insåg, att jag aldrig kommer trivas lika bra i någon annan butik i hela världen som min butik i Borås.
Så, är det värt det? Att jobba i någon annan butik när man vet att man kunde haft det bättre?
Svaret på den frågan är antagligen ja.
Men det är ändå en fråga som gror i mig lite ikväll.
Den får gro där lite ikväll.
Så är den glömd och bortblåst imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0