tor fre lör sön

Fifan va trött jag är.
Helgen har vart så vacker som en påskhelg bara kan.
Strålande väder och finaste vännerna.

I torsdags var jag hos Mia på jobbet för förkrök.
Högtalarn på x&y innan taxi hem med lite för mycket innanför västen.

Fredagen bestod av rehab. Att överleva helt enkelt.
Fjällen och jag gjorde ett par timmar på Jensens.
Åt senare picknick tillsammans nere vid Viskan.
Resten av kvällen/natten spenderade vi hemma hos mig med hårfärg och nagel förlägning.

Igår arriverade Josefine till Borås.
Dödade ett par timmar på stan.
För att sedan catcha-up i mysigaste förkröket hemma hos mig.
Skratt, dans, öl och vin. Helt lovelu.
Vimlade på Vimmel innan vi gick til x&y för shejk.
Senare drog vi tillbaka till Vimmel och blev nästan gråtfärdig när sista låten för kvällen var en houseremixad version av fuck forever med Babyshambles.

Fyllekäk på donken innan vi och ett annat glatt gäng hamnade hemma hos mig.
Där dansade vi till klockan blev morgon.

Idag har bakismaten intagits.
Kaffet druckits.
Och sagt hejdå till Josefine.

Imorn är det dags för lägenhetstitt i Jönköping.
Nervöst, men roligt. Håll tummarna!


Nu ska jag banne mig sova.
Sömnbristen är huge.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0