STUPIDSTUPIDSTUPID ME!

Blod, svett och tårar.
Inget blod. Men svett i det stekheta solen på cigg-pauserna. Och nu snart tårar.
Jag har inte anmält mig till tentan!!
Hur faaaan kunde jag vara så korkad?!
Detta skall då göras minst 5 dagar innan tentan.. annars får man gå dit och skriva den i mån om plats 30 minuter efter att tentan börjat.
Hur FAN kunde jag vara så KORKAD?!!
Nu måste jag försöka och ringa och smöra smöra smöra med mitt trevligaste jag tidigt imorgonbitti.
Helevet.
Om detta innebär att jag inte kan skriva tentan så blir jag så förbannad på mig själv.
Då börjar jag supa redan imorgonbitti, var så säker.

Gha.

Annars har dagen vart fin. Solig. Och gått bra. Tror jag? Det spörs helt enkelt. Det får gå som det går helt enkelt. Jag behöver lite utrymme att kunna ordbajsa lite på. Och inte ha allt för flytande i skallen.
Vilket jag har nu. Snart. Lite mer nötning gällande viktigaste, så sitter det sen.

Sitter på bibblan än. Jag och Sophie. Snart hemgång.
Hörs later.

Puss.




- you're on my mind and i can't get you out of my head..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0