Hammarby!

Torsdagen bjöd på lite förkrök hemma hos mig.
På grund av sjukdom och olust blev inte kvällen som planerad från början.
Men jag och Becca och senare Sofia drack på i sällskap av den nyktra Linus.
XoY där vi dansade loss. Träffade nya och gamla bekanta, den vanliga visan.

Fredag (igår) var jag seg hela dagen. Satt i solen på uteservering med Becca och Linus. Sen kom Sofia förbi en sväng och fest var ett faktum. Började på plats med en öl, en vända på stan för att gå hem till mig så jag fick chansen att fräsha upp mig lite.
Hann med ytterligare två stationer innan vi var framme på den planerade förfesten. Rock var temat på väggen och ett Borås band skulle spela. Dock kröp tröttheten fram väl på plats och jag betalade hundra kronor för att vända i dörren.

Idag har jag packat väskan i ren klädpanik och ska strax göra mig klar för dagens bravader. Jag tackar gud att huvudvärken inte är så påtaglig som den borde då jag kommer sjunga, hoppa och studsa hela eftermiddagen. Allsvenska premiären och Elfsborg möter mitt kära Bajen.
Har letat som en iddi efter min halsduk utan lycka. Jag tror dock att jag kommit på lösningen och tror den är bortsöpen av en specifik herre.
Det kommer bli grymt. Slutsålt med över 3000 bajare i stan. Vilken känsla. Marsch med sånger från torget vid kvart i tre och festen är igång. Idag ska vi ta hem tre poäng! Var så säker.
Efter matchen blir det hem till Helen för den planerade klädpaniken innan vi antar Sofias lägenhet. Massa vin och utgång.

Jag kommer vara död imorn. Och min lägenhet har förvandlats till ett härbärge.
Jag älskar att leva idag.

Ha en fin dag i solen mina vänner.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0