.

Lyckan är total.
Det är den. Tro inget annat.
Men bara ena halvan, av hjärtat.

Andra halvan är tom, ond, arg, besviken, förvirrad.
Och itu.
Sönder. Krossat.

Av dig. För att du är du.
För att jag älskar dig mer än livet värt.
Att du efter snart 21 år fortfarande inte. Inte kan.
Håll mig hel pappa.

För att jag är kär. I dig.
Eller dig.
Vem vet, jag vet inte.
Du är vacker, snäll.
Medan du är farlig med en dragning jag sällan skådat.

För att jag inte är glad.
För att jag inte kan känna, glädjas.
För att jag är jag.
För att jag alltid gör samma misstag.
För att jag aldrig lär mig.
För att jag stängt av.
Totalt stängt av.








Just nu, jag vet inte.
Vill mest röka. Dricka mig full. Skriva. Hångla. Prata i telefon. Ut och springa.
Skratta. Gråta. Fly.
Mycket tankar.
E - jag saknar dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0