Navalith

Trött. Seg. Ont i bihålorna.
Har hunnit med att jobba en stund idag med. Mariasööt blev hastigt sjuk och det krisa. Klart man ställer upp för teamet.
Sen dess har jag ätit kebab för att jag inte orkar handla med med mina arma trötta kropp. Och inte laga nåt heller för den delen. Och så har fina Sophie vart på besök. Myst i soffan och tittat på Top Model. Trivsamt.

Sophie visade mig denna sida och berättade om sin nyinspiration gällande hår. Jag såg den här bilden, vilken tjej! Sånna här människor inspirerar mig. Så söt. Sticker ut. Gör sin grej. I like it. Även om jag själv aldrig skulle våga.
Dessutom vill jag avsluta med och berätta att jag och Sophie har stora planer gällande Bread & Butter mässan i Barcelona i januari. Förbannat skoj, jag ber till han där uppe, gud hette han va.

Puss S.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0