Kärlek

I'm like a dead fish. Ligger utslagen på soffan, har inte duschat bort den intorkade svetten, eller ens kommit ur träningskläderna. Body Combat - oh jesus, jag älskart!
Stundtals fick jag sån energi o adrenalin att hårstråna stod upp på mina armar o gråten var i halsen. Man bara kör o köör o kööör.. tills man dör. Ni kan se mig där redan nästa vecka. Synd bara att jag kommer förvandlas till Agda 85 under natten.

Spanar på SATC me mitt vakna öga. Har sett de här avsnittet (o alla andra) en miljon gånger, minst. O jag älskar de lika mycket varje gång. De är mina trognaste vänner, i vått o torrt.
Filmen var bland de bästa jag någonsin sett. Har ni sett den? Ni vet scenen när Carrie hoppar ur bilen, i bröllopsklänning o allt, o slår sönder sin brudbukett på Big. Det gjorde så fysiskt ont i mig så jag trodde jag fick en hjärtattack. Jag grät så snoret rann. Jag återupplevde alla stunder, alla minnen, allt som hänt mellan Carrie och Big. Jag var så förbannad!
Aboslut en av de filmer som påverkat mig mest, men jag tror det beror på alla år med serien, alla sena nätter (enda sändningstiden), alla skratt, alla tårar.. osv.
Det är kärlek för mig. Jag måste låta som världens största tönt. Nörd. Mobboffer utan liv. Men, this is me. And I just love it.

Kärlek från mig!



(Scenen, men dock inspelat live.. Hitta inte filmscenen.)



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja käre värld.. Jag tjöt typ HELA filmen.

2008-09-03 @ 18:34:39
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0