Vackra inspirerande Fjällen.

Idag är jag hemmaliggandes i sängen. Känner mig inte kry i kroppen, eller hjärtat.
ibland får jag såna här dagar, då jag känner mig nere, det bästa sättet att kurera då är att ligga hemma, läsa en bok, äta en god bit mat, bara vara slö.
Sånna dagara är sköna dom med. På sitt speciella vis.

Michaela frågade efter inspirerande vänner, och jag skickar in text och bild.
Såg precis nu att hon publicerat min inspirerande vän, Fjällen.
Känns väldigt roligt, att fler få se denna vackra skönhet som råkar vara min allra bästa vän.
- en kärleksförklaring till dig honey.

Nu ska jag iväg och handla mat.
Äta nåt gott. Läsa en bok.

Hoppas ni får en fin dag mina söta små rosor.
Puss från Koskijev.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hejsan. Kollade på din beskrvning av din vän och såg att du pluggade mode och textil i borås.. tänkte bara höra om det är något speciellt krav för att komma in där? Du får gärna skriva i min mejl om hur du trivs där osv för har tanken på att börja plugga där efter trean :) Tack på förhand

2008-09-24 @ 14:30:58
Postat av: Elin

Tvivlar på att det finns någon bättre vän än mig, men ska det vara nån så får väl Fjällen var okej då ;-P

2008-09-24 @ 21:51:35
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0