Bloggerskorna På Min Lista:

Av alla dessa bloggoerskor där ute så har jag 4 favoriter.

Michaela Forni - verkar vara världens underbaraste människa. Följt hennes blogg i flera år. Hon inspirerar mig som människa med hennes galna festbilder, hon verkar ta livet så enkelt. Hennes osminkade ansikte i svarta kläder, hennes motto är vackert är skönt. Jag kan inte hålla med mer.
Michaela är en person som jag faktiskt känner igen mig i. Hennes sätt att skriva, hennes sätt att leva.


Petra - Michaelas blonda sambo. Hennes blogg har jag också följt i flera år. Om jag känner mig som Michaela, så är Petra min bästa vän. Ingen annan blogg kan få mig att garva så jag får ont i magen. Hon är för mig, som min bästa vän som får mig att skratta. Hennes smashing stil, hennes väskor, o hennes galna liv gör att bloggen besöks ofta.


Sophie Rosensvärd - här har vi tjejen som sammanfattar min drömstil i en enda blogg. Det blonda karuffset med lugg, hennes tatueringar på armarna, hennes stora t.shirts med tryck tillsammans med hennes unika smycken gör den här tjejen till inspirationskällan number one. Att hon dessutom bor i drömstaden N.Y o pluggar mode, är ett plus i kanten.


Karoline Andersson - om vi tar Sophie Rosensvärd, o mixar upp hennes stil med Karolines, då får vi mig. Karoline är en tuff tjej i budgetförpackning. Hennes skrivarkänsla är personlig, o känns proffsiga. Hennes stil är relativ billig (om man jämför med damerna över), men kanske den bästa. Hon klipper, klistrar o har inga onödiga gulligull detaljer, just like me. Ett par kängor, en stor t.shirt o tights med hål i, på med skinnpajen o ruffsigt långt hår, där har ni Karoline. Less is more.



Välkända tjejer för er alla. Men detta är mina motiveringar till varför just jag lusläser deras bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0