TÄVLING!

Jag har ett problem. Ett koftproblem. I flera år har jag letat efter den perfekta koftan. Den ska vara mjuk och varm, stor och mysig.
Den ska vara stickad, storstickad, med linkslinks mönster framtill. Stora knappar, hela vägen och en mysig stor krage som man kan burra in sig i. Den ska täcka rumpan så den funkar till tights o jeans.
Färgen ska vara ljusbeige, naturvit, ljusgrå. Jag ska kunna använda den under skinnjacka som värmande egenskap. Men den ska också  funka som en hel oufit, med jeans eller tights till.
Kragen ska va stor, burrig och varm så man slipper ha halsduk.

Hjälp mig hitta koftan.
Fint pris utlovas.




Som den här. Fast större. Längre. Och långa ärmar.
Från
Asos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0