Sthlm. COLDPLAY!

Sthlm i bilder.



Påväg i väntan på bussen.



På bussen myste jag o pluttisen Fjällen.



Väl framme passa de bra med en tidig lunch, sushi i våra magar, såklart!



Love, peace 'n SUSHI!



En runda på stan. Jag o Fjällen testar glajor på Topshop.



Vår inplanerade finmiddag slutade med BurgerKing. Men det var gott!



Alkoholintaget minus en flaske rött. 4 tjejer, en kväll. Jojominsann...



Hon är den snyggaste jag vet den där Fjällen.
Hon köpte grymmaste byxorna på Beyond Retro!



Och jag köpte grymmaste örhängena på Topshop. Stora, tunga o massa fjädrar och pärlor.



I Globen.



.. Väntade vi..



Och drack öl och åt chips. Jag är nöjd!




Tack tjejer för en fin resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0