Min dag.

Efter ett besök på jobbet. En sushilunch med Fjällen. Och ett gott godisintag senare, så sitter jag nu hos Fjällen och försöker plugga lite. Färg & Beredning. Jag hade nästan glömt bort hur förbannat tråkigt det är att plugga.

Jag har dessutom köpt mig en skinnjacka. Den som jag funderat länge och väl på som finns på jobbet. En riktig Mcmodell skinnpaj. Kalas fin! Ett par skinnhandskar, en fin halsduk/sjal och en mysig kofta och jag är lite mer föreberedd på höstigare tider.
Sen var det du ju det dära med pjux. Jag funderar starkt på att köpa mig ett par sneakers istället för ett par stövlar/boots/kängor. Lite mer jag?
Ska funderas på. Nu måste jag ner i böckerna igen.

Puss & Hej.

Kommentarer
Postat av: Ääälin

Stina Koskijev, du är HELT OTROLIG! En jacka TILL?! Du är galen. Hela min garderob når inte ens upp i värdet av alla dina jackor! Tokboll, det är vad du är!

2008-09-21 @ 11:03:00
URL: http://aijlin.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:



Ääälin: HAHAH! Den kompletterade garderoben, den här också ;) Kommer leva i jackan! Du skulle se den! Hoppas vi ses snart gumman. <3

2008-09-22 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0