Lucas Scott - will you marry me?

Även ifall min överkropp förvandlades till Agda 85 under natten, precis som jag befarade. Så sätter jag inte stopp för det. Spinning på schemat ikväll. Ofta så är spinning jävligt jobbigt, både mentalt o fysiskt. Ibland kan jag vara så trött o kampen mot klockan är tung. Men sen kommer de låtar som gör att man hittar tillbaka till energin o bara cyklar på.
Vi får hoppas att det är bra musik o att man blir peppad så kommer de här passet sitta susen!

Efter det blir det middag med Fjällen. Jag ska bevisa att falukorv är gott, o att man kan göra goda roliga måltider på falukorv. Så upp till bevis till tjejen som inte är så förtjust i falukorv (inte jag heller.. men efter detta recpet så älskar jag det!). Till maten ska vi se OTH's första avsnitt på 6e säsongen. Det kommer bli grymt, med tanke på hur spännande sista avsnittet i säsong 5 sluta så är jag helt nervig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0