La la la la

Götelalalalalaborg. Jag gillar staden mer och mer faktiskt.
Igår var det bara mys och film i Askim, medan det blev en snabb titt inkluderande fika på stan idag.
Pojken hittade visst oxå en väldigt snygg skinnjacka. Eller, jag har spanat in den, han köpte den.
Sen hemkomsten till Borre har jag mestadels legat och slappat järnet i soffan. Känner mig inte helt kry.
Kanske inte så konstigt så som jag flängt, flygit ocg farit den här helgen.
Trots sängaliggande position har jag hunnit utretta en hel del. En del nätshopping har spanats.
Har dock inte hittat nåt, klockren. Bara en tröja från Rodebjer på Tjallamalla. Känns dock inte som plånboken tillåter ett köp på 1100 kr just för tillfället. Tråkigt nog. Ska spana lite skor på stan imorn tänkte jag. Sneakers från Nike är tanken.
Ska väl kolla på svarta byxor på jobbet också. Svarta byxor, helst sådana jag blogga om häromdagen, är behövligt i min garderob känner jag.

Slutpratat om strunt.

Kiss 'n hug!
från Koskijev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0