Just dance

Utgång ikväll igen? Fastän jag börjar klockan halv tio imorn?
Maybe maybe.




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]i

Svar: Men åh vad söt du är!! Glad jag blir att du skriver till mig och berättar detta, tycker det är så sjukt kul att folk känner igen mig (såklar mest p.g.a. Tyra). Ja, hon var riktigt liten på den tiden. Vägde runt 500g. Nu har hon blivit en "stor tjej" på hela 1,1kg och har även fått hem en syster.



Tack för dom fina orden sötnos! TACK

2008-09-12 @ 21:23:21
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:



Lily Linda Blom: Ja! Hon va så sjukt liten. Brukar berätta om de för mina vänner ibland, o de e knappt så de tror mig när jag försöker förklara hur sanslöst liten hunden var. O tack ska du ha som svarar så gulligt! :)

2008-09-13 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0