Hitta kärleken på Match.com

Hallå. Varför finns de ingen hunk vid min sida. Någon att pussa på.
Somna med. Berätta onödiga men ack så roliga saker för.
Någon att ta beslut med. Diskutera med.
Någon som hela tiden fyller min annars så tomma lägenhet med massa kärlek & närhet.

En klok vän brukar säga till mig att kärleken dyker upp när man minst anar.
Att man inte ska anstränga sig. Inte leta. Utan att den bara kommer.

Pyttsan, när ska den dagen komma? Jag har väntat tillräckligt oletande, oansträngande.
Och jag antar att kärleken inte dyker upp sålänge jag är instängd i min lägenhet och ruttnar bort på grund av bihålor/halsont/förkylning.

Jag bara undrar..
S. Koskijev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0