Hello People!

Helgen i stora drag:

Freda: Bestod av labb på morron. Avslutade Borås-dagen med en trevlig lunch på ThaiSilk med thai buffé med trevligaste Sophie. Därefter var det mestadels tågåkande.
Väl framme i Degerfors blev det snabba ryck. Mamma Mia filmen skulle ses på bio med mammsen o hennes fästman. Jag skulle med andra ord se bion en gång till, men jag var överlycklig! Älskar den. Älskar musiken. Så mycket minnen. Grät en skvätt med mormor & morfar på ena sidan, o en risigt sjungande mamma med fästman på den andra.
- kärlek.

Lörda: Mamma hade skvallrat om en ny butik i Degerfors. Med skor o väskor. "Väldigt exklusiv.. För att vara Degerfors menar jag!" - var hennes beskriving på butiken. Fick med mig en vit Adidas bag, perfekt för weekend vistelser, eller till gymmet. 500 spänn fick jag pröja. Jag var nöjd! Bilen bar mot Kristinehamn där mor köpte en helt ny höstgarderob.
Dagen avslutade mes filmen "Catch me if you can" o bad i badtunnen.
- mer kärlek.

Sönda: En vandringsled skulle utforskas. Mitt i de djupa skogarna. 2 timmar allt som allt, upp o ner. Väldigt förfriskande att vara ute i skogarna o röra på sig. Det är nåt visst med att vandra omkring i skogen. Hunden Varro fick söka lite, sprang o gömde oss i skogen. Han älskar det! Vår lilla polishund.
Efter lite ärendene hit o dit, så avslutades kvällen med middag o filmen "Nyckeln till frihet". Enligt mig en av de bästa filmerna som någonsin gjorts. En fängelsefilm om en oskyldigt dömd man på 50-talet. I love it!
- mer kärlek där.

O idag är det måndag. Jag har precis vart hos frissan. Har ännu en gång klippt alá Victoria Beckham frisyr. Klippte den första gången för cirkus 4 år sen. Sen dess har jag haft alla möjliga färger o versioner, blont, svart, brunt, långt, kort, lugg osv. Men nu är jag tillbaka med Victoriafrillan. Kortklippt bak, långt framtill o den här gången med mittbena. Väntar spänt på att min förbaskade lugg ska växa ut i jämn längd med resterande håret. Det blev bra. Tror jag. Är inget fan av att klippa mig, egentligen. Man får ju aldrig till det lika bra som frisören. Men köpte mig i alla fall en ny plattång då min gamla gått sönder.
Imorn ska jag hemåt till de nedre delarna av vårt avlång land. '



Mrs. Beckham her self.
Färgen är förbaskat snygg.. Mhm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0