Hej.

Nu sa jag alldeles strax sätta i mig lite yoggi o solrosfrön. O för att inte glömma min "slim shake" (e testpanel för nåt jädrans shake som ska tillföra mättnadskänsla.. smagar mango, helt okej..).
Sen ska jag softa framför das tevi, dammsuga o boka en tvätttid. För att sen bege mig till skolan för lite inköp o logistik.
Efter skolan ska jag o min egna fjällen till optikern för att testa ögat, hon ska, inte jag. Vi ska testa massa brillor o va sådär lyckliga tillsammans, som vi alltid e.
Förresten, en mycket fin vän till mig, Josefine, som jag lärde känna när jag en gång i tiden var tillsammans med hennes storebror (klassiker) ska börja plugga på distans till vårt härliga textilhögskola.
Så nästa torsdag vankas de storfrämmat o fest på X&Y. Kanoners!

Ha en fin dag!
Kärlek från Koskijev.



(Observera att bilden inte har något med texten att göra, I just called it: inspiration.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0