God fortsättning..

Lite trevligt besök som avlöste ett annat trevlig besök här på kvällskvisten i Borås.
Packat har jag ännu inte gjort.
Vet fortfarande inte vad jag ska planera packa ner i min rosa rullande väska än.
Det får bli att sova på saken.
Klockan 14 bär det iväg. Första anhalt är Degerfors där jag o min goda vän Fjällen ska spendera en natt hos min kära mor med respektive.
Kvällen kommer bli så lugn den bara kan bli. Jag planerar att sitta på altan, invirad i en filt, kedjeröka, beundra den fina utsikten och snacka skit med Fjällen. Detta såklart efter vi avnjutit en god middag i trevligt sällskap av mammsen och Thord.
Dagen därpå ska vi upp i ottan och sätta oss på en buss som bär mot vårt lands fina huvudstad, Stockholm.
Stan ska inspekteras, analyseras, och shoppas. Vi ska avnjuta en god middag på hotellet och avnjuta lite kall bubbel innan det bär iväg söderut, Globen. - Coldplay! Jag kan inte annat än säga: Jävlar i norden vad fantastiskt! Jag kommer gråta från första ton och ha smink förberett i väskan för vidare partaj i den mörka natten.

Resterande av veckan ska jag hålla till i Degerfors hos mamma. Inga planer alls. Träffa lite folk på sin höjd. Annars ska jag bara ladda batterierna, vandra i skogen och leka med hunden. Faktum är att jag faktiskt ska ta med pluggboken också. Ska försöka ligga lite före mig själv och förbereda mig innan sista kvällen före tenta, som brukar vara min strategi.

Jag får önska er alla en fortsatt trevlig vecka gott folk.
Om vi inte höres före dess.
Ps. Kameran ligger som nummer ett på packningslistan.

Ta hand om er, och varandra.
Kärlek från Koskijev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0