Freindship!

På onsdagkväll/torsdagmorgon kommer min fina vän Josefine på besök. Hon ska studera på distans på Textilhögskolan.

Jag ska berätta lite om Josefine. Hon är den tjejigaste pojkflickan i världen. Hon är den tjejigaste tjejen jag nånsin träffat! På ett mycket positivt sätt, hon fnittrar, flamsar, dansar o älskar rosa, glitter o glamour. Men hon är också den tjejigaste pojkflickan jag nånsin träffat. På ett mycket positivt sätt, detta pga hennes nonchalanta levnadssätt "äh, de ordnar sig!" o rycker på axlarna. Hon är ingen tjejgängstjej utan tar allt med en klackspark som vilken pojkflicka som helst. Hon är mycket mycket speciell den här Josefine. Hon är absolut bland det finaste jag har!
Ingen kan få mig att skratta som hon. Även ifall vi sällan ses nuförtiden så har vi vår catch up day på söndagar då vi titt som tätt ringer o berättar om vår galna/tråkiga/trista/underbara helg. De samtalen brukar mestadels innehålla skratt och kärlek.



(Josefines student för herrans massa år sen,
hittade ingen nyare bild? Detta får vi styra Josefine!
Då var vi blonda, idag är vi brunetter, men det är
samma skrot och korn under hårfästet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0