Flashbacks

Min älskade vän Hellen var ,som jag redan sagt, på besök hos ögondoktorn idag. En synundersökning skulle göras för hennes extrema huvudvärk. Kort sagt så har hon berättat skräckhistorier om när hon va liten o hade glasögon. Hon hade lugg, o fula, runda, stora Harry Potter glasögon. Hennes psyke fick sig en törn o det hela slutar så tragiskt att hon en dag struntar i att använda dom, o vips så är dagen idag o hon lider av huvudvärk.
I alla fall, när vi va hos ögondoktorn förklarade doktorn för Fjällen att hennes ögon kanske kanske behöver glas. Hon skulle få med sig ett par "test-glasögon", i hennes styrka som hon kanske kanske behöver, för att testa i 14 dagar.
Låneglasögon, säger sig självt, inte de hetaste dyraste märkesbrillorna. Så here she is! Tillbaka i 7 års ålder med lugg o Harry Potter glasögon. "Flashbacks" - som hon själv säger.

Men visst är hon förbannat söt min älskade vän? Bilden får mig osökt att tänka på Michaela Forni som av en händelse, för en tid sedan vandrade omkring i snarlika.

(observera att alla tre, kör en puta-med-läpparna pose!)





Min Hellen från Fjällen.



Michela Forni her self.



Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Hellen Från fjällen

haha så jävla stilig är ja!!

2008-09-03 @ 00:39:55
URL: http://hellenbitar.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Hellen från Fjällen: Love yoou honey!

2008-09-03 @ 00:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0