Crap!

Tvätten är tvättad. Golven är dammsugade o moppade. Maten ligger i kistan. Eftermaten ciggen är rökt o jag har precis kollat klart på Idol. Ett ganska galet gäng de där. Han, en av de sista (?) me gitarren som de sa "kanske inte var Idol" men var svinigt bra. Han fick mina hårstrån på armarna att leta sig efter månen. Jag vill köpa hans skiva. Eller i alla fall ladda hem den via Limewire.

Imorn ska jag labba färg & beredning. Det kommer bli intressant. Jag ber till herren där uppe att labbarna kommer göra kursen roligare, för föreläsningarna är rent åt helvete.
Sen ska jag föreslå till Sophie att vi ska ta en lunch på stan. Thai buffé på Thai Silk vore nåt. Sveriges godaste thai buffé! No doubt. Mycket kärlek där.

Sen kommer jag åka hemåt vid 14 snåret. I helgen planeras en sväng på Degerfors stad, mamma skvallrade om massa nytt o se. Sen kommer det bli badtunna ute i sjumilaskogen o för att inte glömmas att jag ska få se Mamma Mia filmen ännu en gång.
Kommer bli en riktig mys helg med mamma o Thordan. Hoppas på att få se Marieflickan en sväng oxå.

Massa crap kom fram i de här inlägget.

Pöss - Stina från Kina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0