Body Combat

Skolan slut. Snackades logistik, kändes helt okej. Även ifall jag mest satt o diktade sista halvtimmen.
Hellen testade synen, o nu sitter jag i soffan o peppar mig själv för dagens prestation på gymmet. 
Body Combat står på schemat.
"Bodycombat är en kampsportsklass med övningar hämtade från bland annat karate, box och tai chi."  - säger ONYX gymmet. När jag började träna för sesådär 4 år sen så hoppade jag på combat och blev frälst. Körde det flera gånger i veckan o älskade det. Har dessvärre inte tränat det på länge, men är peppad.

Hörs senare duvor.




Bodycombat.

Kommentarer
Postat av: missBehavior

oooh sweet

u´re back!

2008-09-02 @ 21:12:30
URL: http://parschi.blogg.se.
Postat av: Stina svarar:

missBehavior: Tackar så mkt. Allt för dig min kära.

2008-09-02 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0