Beat the Bas

Bas - hur trååååkigt kan det inte va o köpa den där vita/svarta/gråa t.shirten/linnet/koftan. Eller de där svarta stuprörsjeansen. MEN hur ofta använder man det inte? I alla fall jag, använder mestadels jeans/tights o något enkelt bas linne/t.shirt som jag gärna klippt lite i, rullat upp ärmarna på. Till detta kör jag converse o toppar med någon accessoar.

Någon som kan det här med Bas är Karoline. Läste precis hennes inlägg om detta fenomen. Jag blev helt fäst! Mycket inspirerande inlägg. Jag har aldrig i mitt liv vart så sugen på o köpa en enkel vit t.shirt. Läs läs läs!



Det här är min inspirationskälla number one.
En enkel t.shirts skall hittas o skall klippas imorgon.
                            - Tack Karoline

Kommentarer
Postat av: KAROLINE

tack igen! :)

2008-09-03 @ 22:53:15
URL: http://www.fashionflash.se
Postat av: Stina svarar:

Karoline: Du som ska ha stort tack, även ifall min plånbok hatar dig! ;)

2008-09-03 @ 22:56:20
Postat av: Johanna

hon är bäst!

2008-09-04 @ 19:41:17
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0