Alexander Wang - my darling.

Alla älskar Wang. Hans råa, enkla o färglösa stil. Kanske älskar vi det så mycket för att det är så enkelt?
Men mest av alla älskar jag hans kläder, vågar nästan påstå att fallet är så. Handen på hjärtat.
Fyföbuvelen va snyggt.
FashionWeek i N.Y Bryant Park. Ingen som missat direkt. Alexander Wang gjorde succé, som vanligt.

Mina favoriter ur kollektionen:




Bildern är härifrån.

De där sista "håliga" stickade myströjorna ger mig nästan lika mycket ha-begär som de där jeans-shortsen för s08.
Det är ju nåt med mig o trasiga kläder, helt klart.
Skorna är dödligt snygga dom med. Bara sådär så tånerna syns. Lite färg på denna visning oxå. Gillar festblåsan högst upp i högra hörnet. Den kan jag gärna ta med på många härliga sommarnätter.
Alexander Wang - my darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0