Lösning:

- Vad vill jag ändra på? Jag vill känna mig lite gulligare. Lite flickigare.

- Vad vill jag ha kvar? Trasiga jeans, bas upptill, mössa och sneakers.

Lösning.
'  Smycken, halsband och örhängen - tonar ner det rockiga i trasiga jeans och gör bas roligare.
'  Byta ut sneakers Stina - kilklack stövlar för att få en sötare, gulligare känsla men ändå tuff med klippta t.shirts osv.
'  Pälsväst - för att det är så jävla snyggt. Och värmer! Lite modehypat, men det skiter jag i.
'  Stickat - dels för att det fan är snorkallt. Och för att jag gillar kontrasten, ex skinn kontra stickat. Trasiga jeans kontra stickat. Hårt möter mjukt. Bättre än så kan jag inte förklara det.

Någon som förstår?
Jävligt svårförklarat.
Jag är inne i en ny period.
Väntar bara på att pengar ska rulla in.

Ett lass med inspirationsbilder:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0