Today is a new start on a new life.

Idag är en ny start. Jag har idag bestämt att jag är frisk som en nötkärna. Jag bortser från min täppta näsa och hemska hosta. För jag är frisk. Om 7 dagar har vi första tentan. Måndagmorgon it is. Innan dess ska två redovisngar göras och massa tentaplugg nötas in. Och efter det är det fredag den 31a, ännu en tenta, och sen är jag fri som en fågel.

Jag har precis tagit fram kläder för dagen, och sitter med mitt nya nagellack Anna från Make-up Store på fingrarna. Super snyggt! Mörk mörk lila. Nästan svart. Jag gillar det.
Jag har mättat magen och är nyduschad. En känsla jag knappt känt av sen onsdags. Påväg till bibblan givetvis. Ska även få återse min kära Fjällen. Ett kärt återseende må jag säga. - kärlek.

Hejsvejs allihoppa.
Ha en fin dag.
Puss och kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0