tjugosexkvadratmeterfest!

Oj här har det inte hänt mycket. Fullrulle helg, minst sagt.
I torsdags vankades det party på hela 26 kvm. Mer än 1 person per kvm. Festen hölls hos Fjällen och var underhållande på många sätt. En riktig pangfest, med mycket fylla, mycket folk, gammalt som nytt. Alla satt och kedjerökte, drack goda drycker. Krogbesök var tanken, men Stina gick hem. Var inge vidare sugen på att dansa loss med alla svettiga människor, längtade mer hem till sängen.

Fredagen bestod av bakishäng, sedan jobb i Knalleland i deras JC butik. Det var intressant och roligt att få jobba i en annan butik. Fast inget slår ju vår, den är så underbar. Speciellt innehållet! Dvs personalen.
Kvällen spenderade jag med Fjällen och Petter. Vi såg film, rökte lite, och åt melon.

Lördagen jobbade jag, igen. Den här gången på en avd jag inte vanligtvis brukar hänga på när jag mestdels jobbar på jeansen. Jag hängde på vår J Store, dvs barnavd. En helt annan kundgrupp men skoj och få prata med de små om vilka jeans som är snyggast eller vilken jacka som har snyggast färg.

På kvällen anordnade Peder fest. Innan dess hängde jag och Petter hos Fjällen och söp oss raka. Vidare till Peder en stund i hans kollektiva vindsvåning. Väldigt annorlunda planlösning måste jag säga. Man trodde man var helt fel när man fortfarande inte var framme till lägenheten och allt som fanns kvar var en trång, liten spiraltrappa. Fint och se hur mannen bodde. Krogen var tänkt. Men full som en kastrull och inge vidare sugen på krogen, den kvällen heller, så gick jag hemåt, åt kebab i min ensamhet och däcka i säng.

Igår var jag bakis. Städade gjorde jag. Kvällskvisten bestod av "projekt göra stuvade makaroner" med Fjällen. Det gick bra. Det vart både ätbart och gott.
Min helg i text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0