Tappat gnistan..

Första tentan avklarad.
Jag har sjuk ångest. Har tappat gnistan.
Tror inte jag klara den, helvete.
Kommer på fler och fler fel jag gjort ju mer tiden går.
Att jag dessutom satt i drygt en timme innan jag gick gjorde ju inte saken bättre.
Varför gjorde jag det? Var jag så bra, eller slarva jag mig igenom den.
Snarare det sistnämnda.
Jag har pluggat ihjäl mig sista två veckorna men är ändå övertygad om att en elak rättning ger mig kuggen.
Det här gick fan inte vägen.. Det gjorde fan inte det.
Jag är för trög helt enkelt. Trög..

Jag är ledsen nu.

.. Vi hörs sen.

:'(


Kommentarer
Postat av: Fjällen

De kommer gå vägen kina :-*

2008-10-27 @ 15:36:45
URL: http://hellenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0