Tagning 3: Action!

Igårkväll somnade lilla stina vid klockan 20. Jag var dödstrött. Bihålorna krånglar ju igen, så var helt utmattad efter ett heldagspass i schullen. Kravla mig upp till skolan imorse, nästan hel dag idag med.
Hemtex var på besök och föreläste lite. Var sådär, inte alltför van föreläsare kanske. Synd. Men jädrar i banan va sugen jag blev på att köpa massa nya inredningspryls, bli fattig(are) och skaffa ny (och större) lägenhet.
Har massa inspiration ang inredning på sista tiden. Antagligen för att jag går och funderar på mitt framtida liv. Med jobb och vart i vårt avlånga härliga land jag kommer hamna. Tiden får utvisa det...


Jag ska tvätta ikväll. And no more. Sov precis en stund. Aj för bihålor! Vila vila vila, har inte tid att bli sjuk.

Imorn ska det shejkas på röven och dricka massa öl och andra gottigheter.

Ett helt gott och trevligt gäng som samlas för detta. Trevligt trevligt.

På lördag ska jag jobba, och sen vidare till Götelaborg.

Och på tisdag ska jag jobba igen, och efter det kommer min kära pappsen på besök.


Äej. Tv nu.

Puss S.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0