Sjuk. Stil. Fas. Kris. Dröm.

Host host. Snöörvel snörvel. Trött, öm, sjuk.
Vart på labb hela morgonen. Det tärde på kroppen.
Har precis börjat få den värsta hostan ever.
Fast det är bra. Sista fasen brukar vanligtvis vara hosta när jag är sjuk.
Kanske detta innebär att jag är på gång att bli frisk? Hoppas.

Hoppas jag orkar komma iväg till bibblan imorn och plugga. Börjar dra ihop sig. Minst sagt.
Ångest.

För övrigt är jag inne i någon slags stil-kris.
Kan bero på att jag genomgår någon slags fas i mitt liv just nu.
Jag känner i alla fall att jag måste förändra min stil lite.
Det ska fortfarande vara jag. Men lite gulligare. Lite kvinnligare.

Nu ska jag sova.
Och drömma om ett friskare jag. Snyggare jag. Med goda resultat på tentor.

Ses senare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0